Porsche 911 Turbo oraz Turbo S 991.2

Odświeżenia doczekała się także najmocniejsza 4-napędowa wersja 911 czyli Turbo i Turbo S. Oprócz delikatnych zmian stylistycznych auto w obu wersjach zyskało po 20 KM. 3,8-litrowa jednostka w 911 Turbo generuje zatem 540 KM, natomiast w przypadku Turbo S – 580 KM. Dodatkowo silnik kręci się teraz do 7,200 obrotów, a nie tak jak do tej pory – 7,000.

Słabsza wersja pierwszą setkę osiąga po równych 3 sekundach, natomiast ta mocniejsza potrafi to zrobić w 2,9 sekundy. Prędkości maksymalne osiągane przez oba auta to odpowiednio 320 i 330 km/h. Porsche chwali się też obniżonym o 0,6 litra średnim spalaniem, które teraz ma wynosić 9,1 l/ 100 km.

Nowością są także dwie nowe opcje w katalogu: asystent pasa ruchu oraz system podnoszenia zawieszenia przedniej osi o 40 milimetrów w celu pokonywania większych przeszkód jak na przykład krawężniki.

Nowe 911 Turbo we wszystkich wersjach będzie dostępne u dealerów już na początku przyszłego roku.