Modyfikacje silnika jakie przygotował dla BMW M6 tuner G-Power są imponujące.
Zacznijmy od parametrów: 740 KM i 975 Nm! Maksymalny moment obrotowy jest dostępny od 4800 obr./min, a moc między 6000 a 7000 obr./min. Takie wartości uzyskano poprzez zmianę map ECU oraz tytanowy układ wydechowy. Ta druga modyfikacja odelżyła samochód o 12 kg i ma dawać głęboki, gardłowy ryk.
Dzięki takim modyfikacjom sprint do 200 km/h odbywa się w ciągu 10,5 s. Prędkość maksymalną ustalono na 300 km/h. By auto lepiej trzymało się drogi, zastosowano 21-calowe felgi Hurricane RR z oponami Michelin Pilot Super Sport o rozmiarze 255/30 ZR21 z przodu i 295/25 ZR21 z tyłu. Nie zabrakło gwintowanego zawieszenia i powiększonych do 420 mm przednich, ceramicznych tarcz hamulcowych.
Wnętrze prezentowanego egzemplarza wykończono niemal w całości Alcantarą i włóknem węglowym.
Taki zastrzyk mocy kosztuje 16 424 euro, a koła z oponami dodatkowe 7649 euro. Za zawieszenie trzeba zapłacić 2570 euro, a ceramiczne hamulce przednie 14 460 euro.